Thursday, August 21, 2014

Happy Birthday Sahabat.

18hb haritu birthday bff.
Nadiah!
Kawan sejak dr sek menengah.
Into sports sama2. Nak2 bola jaring. Mmg kami melekat duorang lah.
So 18hb aritu bday dia n Undur beberapa hari kebelakang, Nadiah a.k.a Nad baruuuu je ubah status. Dr isteri orang kepada staus IBU. Dah jd mak dah kawan kita. I'm haaaapppy for you.


So skrg tengah gagah berpantang la kan. Wpun aku tau ko mmg gatal nk panjang langkah, xboleee la nk kepit elok2. Hahaha.
Ape2 pun bday ko yg ke..emmm...26thn ni, aku doakan kan kau wahai sahabat, sentiasa kuat dgn dugaan hidup. Sabar selalu dgn dugaan hidup bekeluarga. Sihat2 selalu hendaknya. Muraaaah rezeki selalu (ini mmg aku doakan semuaaa kwn2 aku, so that dpt lah aku makan dim sum selalu dkt PNB). Bahagiaaa sentiasa dgn org2 yang disayang.
Lepas ni trip kita kawan2 ramai dh yang gendong anak ni! Eksaited iols.


Diaper cake yg chomels tu, utk baby baru nad. Puteri Sulung dia, Tasneem!

 
 Tq SouraBabySurprise!
Bole cari di Instagram okay!

Semoga baby sihat membesar. N bila dh besar jadi anak yg solehah, bijak n disenangi orang ramai.
Aamminnn...

Hihih ni wajahhh Nad masa awal2 dia mengandung. Tgh alah teruk sangat masa ni. Kesian.
So dr dia melayan alah, baik dia ikot aku jalan2 ke KLCC.
Aku bawak lah menjamu Cake!

No comments: